Skip to content
Gyllström Kommunikationsbyrå ABGyllström Kommunikationsbyrå AB
  • Blogg
  • Om oss
    • Kontakta oss
    • Vanliga frågor
  • In english
    • Marketing Translation & Localisation
Misstag 5: Att inte framstå som tillräckligt professionell

Det spelar ingen roll hur duktig du är om du inte framstår som professionell redan [...]

28
okt
Misstag 4: Att sälja billigt

Små företag utgår slentrianmässigt från att det är bra att sälja mer, även när det [...]

26
okt
Misstag 3: Att försöka säga allt till alla

Att begränsa sig till en målgrupp och hålla nere antalet budskap är inte att missa [...]

24
okt
Misstag 2: Att lägga allt fokus på ökad kännedom

Att få fler att känna till dig är förstås bra, men glöm inte bort att [...]

24
okt
Misstag 1: Att tro att folk bryr sig om dig och ditt företag

Att kunna se sitt företag utifrån, med kundernas ögon, är den enskilt viktigaste skillnaden mellan bra [...]

23
okt
Blogg för småföretagare som vill marknadsföra sig – men inte vet hur

»Kom och köp korv!« Ropen hörs tydligt. Trots att jag inte är sugen på korv [...]

01
jan
  • 1
  • 2
Om Gyllström

I nästan tjugo år har Gyllström Kommunikationsbyrå AB hjälpt små företag med stora drömmar. Kontakta oss för hjälp inom varumärkesbyggande, kommunikationsstrategi, marknadsföring och reklam. Vi sitter i Stockholm men arbetar med kunder över hela landet.

Kategorier
  • Beteendeekonomi
  • Böcker
  • branding
  • Målgrupp
  • Marknadsföring
  • Neuromarketing
  • Segmentering
  • Strategi
  • Vanliga misstag
  • Varumärken
OM GYLLSTRÖM KOMMUNIKATIONSBYRÅ

I över tjugo år har vi hjälpt små företag med stora drömmar. Kontakta oss för hjälp inom varumärkesbyggande, kommunikationsstrategi, marknadsföring och reklam. Vi sitter i Stockholm men arbetar med kunder över hela landet.

Senaste blogginlägg
  • 24
    feb
    Från bredast möjliga målgrupp – till smalast möjliga Kommentarer inaktiverade för Från bredast möjliga målgrupp – till smalast möjliga
  • 03
    mar
    Varumärkesbyggande är som utbildning – belöningen ligger framåt i tiden Kommentarer inaktiverade för Varumärkesbyggande är som utbildning – belöningen ligger framåt i tiden
  • 24
    feb
    89 great articles about strategy Kommentarer inaktiverade för 89 great articles about strategy
  • 16
    feb
    Långsiktigt varumärkesbyggande eller kortsiktig vinst Kommentarer inaktiverade för Långsiktigt varumärkesbyggande eller kortsiktig vinst
Prenumerera på Gyllströms nyhetsbrev
Få nyheter och smarta tips direkt i din e-post!
  • Blogg
  • Kontaktuppgifter
  • Om oss
  • Vanliga frågor
  • Marketing Translation & Localisation
Copyright 2022 © Gyllström Kommunikationsbyrå AB
  • Blogg
  • Om oss
    • Kontakta oss
    • Vanliga frågor
    • Integritetspolicy
  • In English
    • Marketing Translation & Localisation